1 April.

Vilken morgon..
Ja, jag vaknar och ska se hur mycke klockan är.. Så har jag fått några sms.
Varav ett stod det: jag ligger på sjukhus, har fått hjärnskakning..
Och när man vaknat precis så fattar man ju ingenting.. Så jag vart ju såklart jätte orolig och hoppade fan ur sängen.
Sen kommer de ett till efter jag skickat iväg de oroligaste smset: April April :D .
Herregud, jävla Madde
:) jag visste så väl att det va 1 April. Men nör man e nyvaken så tänker man inte på det.
Nu har jag även fått huvudvärk. Bra dag va? Näe..



Dricker en massa kaffe nu för att de ska sluta värka i huvudet, men då får jag ta dom andra konsekvenserna istället. 
Vilket är att bäbisen kommer leva loppan i magen och sparka på mina onda ställen ...
Men de tar jag hellre än huvudvärk


 






Idag är de bara 30 dagar exakt tills flytten :)
Nu ska jag gå ut i min pyamas och sätta mig på farstu-trappen och dricka en varm kopp kaffe och njuuta.
 
Ha en bra dag i solen ♥
2009-04-01 @ 11:38:52 Allmänt Permalink


Åsikter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0