10 April.

Gokväll! 

Idag låg jag i sängen fram till 12.. Lat som en toka e jag nu förtiden förstår ni. fast med denna tunga mage så är de förståligt.
Sen har jag suttit ute på altanen hela dagen :D Hur fint väder som helst. Så nu har det ploppat upp ännu mera flugskit (fräknar)  i min feja :) Najs najs ! 

Har även hunnit med att beställa lite kläder till min plutt i magen. 
Vart 6 st bodys i storlek 50, för jag har nästan bara kläder i 56 till h*n. Och två par finfina byxor, också i storlek 50 :) 
Får dom redan nästa vecka. 
Man blir lika glad varje gång man får paket med kläder som lillplutten ska ha. För allting är ju så litet och så jävla sött :D 

Näee, nu ska jag snart äta min goda köttfärs sås. 
MUMS!!! 
2009-04-10 @ 17:21:38 Allmänt Permalink


Åsikter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0