11 April

SOL SOL SOL !! Haha, ja de är sol och den ska lysa öer mig hela dagen! :)  
Så jädra skönt!!! Man blir inte så brun, men lite färg får man endå. 

Vet inte vad det är med mig nu för tiden, men jag är sugen på att äta saker hela tiden. Är det nu de börjar? 
Är det nu jag kommer gå upp som mest? Isåfall så går jag under. Har ju faktiskt inte gått upp SÅ tok mycket som jag trodde jag skulle göra. 
Men har kommit på den briljanta idén att äta fil och banan när jag inte kan motstå suget! : )
och de kan man väl inte gå upp så mycket av? 
Visst, jag är gravid och kan i princip äta vad jag vill utan att få dåligt samvete, sånt hör ju till. 
Men man ska endå ha i tanken att man ska gå ner allt man lägger på sig med. Så därför väljer jag att äta så istället för massa annat och onyttiga saker. 

Tycker att jag är rätt duktig. Det  är Påskafton idag, och  jag äter inge godis. Helt OTROLIGT!! 


~♥*♥*GLAD PÅSK på er! ♥*♥*♥~
 

2009-04-11 @ 11:48:38 Allmänt Permalink


Åsikter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0