13 April.

Japp nu håller degen på att jääsa : )
Ska göra frukostbröd. Känner mig duktig faktiskt.
Lyckades pallra mig upp ur soffan efter 13 tiden iallafall.. Trots min huvudvärk.
Tog två alvedon, min järntablett och vitaminer. Sen satte jag igång med baket!
Om 20 minuter så är degen färdigjäst!
Undra va man ska göra för att slå ihjäl denna dötid nu då?
Äta lite glass kankse?! Hörde bäbisen skrika där inne att den va sugen på de ;)
 (
ja nått måste man ju skylla på)


Hejsålänge.
2009-04-13 @ 14:20:41 Allmänt Permalink


Åsikter
Postat av: Ida

Gumman, jag följer din blogg ska du veta, och det är skönt att höra att allt flyter på för dig :)



STOR KRAM till dig och Mini i magen!!

2009-04-15 @ 21:28:01
URL: http://pinglangoesloud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0