16 April.

Sitter vid datorn nu enbart för att hålla mig vaken. Rätt så sjukt för klockan är bara 19.30 strax.
Men igår somnade jag vid 19 tiden så..  
Mina ögon vill bara blunda och min kropp bara vila.
Har faktist vart ute och gått i 1½ timme idag. Otroligt skönt. Men jädra träningsvärk jag kommer ha i morgon, haha! 

Idag har bäbisen rört sig jätte mycke i magen, säkert bara för jag vart i farten och motionerat så bra idag så har den väl fått en syre-chock där inne :) Haha. 
Men de är bara bra. Bäbisar i magen mår bäst av när man rör på sig för då får dom mera syre.


Nepp nu ska jag borsta tänderna utifall jag skulle somna.

Puss och kram då!
2009-04-16 @ 19:24:36 Allmänt Permalink


Åsikter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0