18 April.












Jaha undra va man ska göra idag då? 
De är lite sol iallafall så man kanske får sig lite färg idag. Eller? Jaja, de visar sig.
Igår va jag på promenad i ca 45 minuter. Hur skönt som helst. Otroligt härligt att man kan gå som folk igen utan att de gör ont. Tog inte en enda smärtstillande tablett igår heller. Toppen =)

Nästa vecka så ska jag ringa till min hyresvärd och fråga vilken dag jag kan hämta nyckeln till lägenheten.
Hoppas att det blir några dagar innan 1 Maj. 

Ha en härligt solig dag, precis som jag.

★ Puss & Kram ★
2009-04-18 @ 09:46:30 Allmänt Permalink


Åsikter
Postat av: Malin´s Humorblogg

PUSS PÅ DIG

2009-04-18 @ 16:51:49
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: Malin´s Humorblogg

Men Tessan! Nu vet ju alla som läser mina kommentarer att det var du som snodde cykeln! :O HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP! :P



Din buse!

2009-04-18 @ 19:26:20
URL: http://deafeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0