19 April.



 Sovit pissdåligt inatt. Tror de är för att jag inte kan ligga på rygg och sova, får typ andnöd då. 
Bäbisen trycker på lungorna eller nått. Otroligt obehagligt att vakna så.. Var därför vaken från 02-06 imorse.


Idag är det svinkalt ute. 
Jag som vill sola varje dag ju! 
Kankse ska ställa mig och baka istället? Låter roligare och godare, haha! 

I morrn ska jag till min barnmorska, antar att de är sista besöket hos henne innan flytten. 
Ska därför ringa en ny barnmorska i morgon. Måste ju ha en när jag flyttar som jag kan gå till.  

★TESS★

2009-04-19 @ 11:36:19 Allmänt Permalink


Åsikter
Postat av: Jennifer

Hej Tess :)

Fan vilken mage du har fått, vad gölligt :)

När är du beräknad och ska ha?



Hoppas allt är bra med dig.

Puss Jenniferr

2009-04-19 @ 16:36:02
URL: http://jennifer87a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0