2 April.

Hockey på tv:n.. Lexand-AIK tror jag att det är. Håller inte på någonting, så de är rätt Meningslöst att se på. 
Min dag har vart totalt upp och ner. ja, hela dagen!! 
Sov PISS dåligt inatt, bråkat med bäbisens far. Herregud. Nu får de vara nog! 
Kommer inte vara trevlig längre.. Kul dag? 
Ska till barnmorskan i morgon och se vad hon säger om mitt onda, hoppas att de BARA är foglossning.. 

Vill att hyresvärden från Sandviken ska ringa och säga om jag får lägenheten till första Maj. 
Vill ju ha den!! :) Jag o bäbis kommer ju dundertrivas där tillsammans! 
På lördag ska jag åka o kika på massa bäbis grejor :) Kan bli kul. M:s kompis har saker som hon ska ge bort till mig om jag vill ha det. Snällt ju, känner henne inte ens. 

Vecka 30

Barnet:

38 cm lång och ca 1.5 kg tung. Barnets hjärna utvecklas och växer. För att få plats veckar den ihop sig allt mer och bildar dess karakteristiska vindlingar och flikar. Barnets lungor är nästan helt utvecklade och det övar på andningsrörelser genom att höja och sänka bröstkorgen.

Ja, redan inne i vecka 30 I morgon :) 10 veckor kvar nu!.
Nej nu ska jag sova, ska vara hos BM klockan 10:30 i morgon bitti. 


2009-04-02 @ 21:14:41 Allmänt Permalink


Åsikter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0