20 April.

Godmorgon :) 
Jahapp då var det dax att sätta igång den här dagen. 
Har sådan fruktasvärd träningsvärk i mina ben.. De gör ont till tusen kan jag erkänna. Rätt så skönt endå för då känns det att man gjort nytta, så att man skall väl ikke klaga.

Ska hoppa in i bilden och åka till min barnmorska om en timme.. Kankse dax att sätta fart. 
Frukost, dusch och smink väntar!

Ska även hämta ut lill pluttens kläder idag :) Alltid lika spännande, då jag oftast har glömt bort vad jag beställt. Så nått av det jag får hem blir alltid en glad överaskning. 
Nästan som julafton. Haha! 

Hejdå! 
2009-04-20 @ 08:14:16 Allmänt Permalink


Åsikter
Postat av: Malin´s Humorblogg

Ha ha ha, du är ju störd :P

2009-04-20 @ 12:10:29
URL: http://deafeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0