21 April.

Jahapp.  Då va denna dag snart över.. Rätt skönt.
För nu vill jag bara att de ska bli den dagen då jag ska flytta. 
Och att jag kan åka till Ikea och shoppa loss, visst då Maria ;)   

Fick brev från H&M idag också.
Att jag har blivit bonusmedlem eller guldmedlem, ja nå sånt.
Så skänkte dom mig 200:- att handla för. TACK DÅ! :)

Fick hem mina kläder till plutten igår.  Vart inte överaskad denna gång.
Men hade beställt en jätte söt body (trodde jag..) Den såg missbildad ut. 
Ska nog skicka tillbaka den. Beställde den i storlek 50, men såg ut som en bred 56:a .. Herreguud.
Ville verkligen att den skulle vara perfekt för den va så jävla söt!! 
Men men, antingen skickas den tillbaka eller så får jag hoppas på att ett väldans runt barn ploppar ut.. 
Väljer nog de förstnämnda ;O

Drömde dessutom något helt sjukt..
Innan jag somnade vid 07 tiden i morse så hade jag stoppat headsetet i mina öron och satt på musik..
Så kom låten The way i are. ( ja jag har faktiskt den i mobilen än) Blir peppad emellanåt när jag hör den. 
Så jag vaknar av att jag ligger och nästan dansar i sängen.. Haha!
Jag drömde nämnligen att jag va på Slick City..  
Va där rätt mycket förra vintern när den spelades som mest... 
Pepp !!!!

2009-04-21 @ 16:24:03 Allmänt Permalink


Åsikter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0