23 April.

Imorrn ska vi åka långt :)
Vi ska mänligen åka o hämta en bil till M. 
Och duktig som man är så har jag bakar bröd. Så att de ska vi ta med oss i morgon som picknick! 

Hur mysigt som helst , så har dom ju lovat kanonväder också. 
Toppen bra! 

Nu mobbar madde mig för att jag inte kan äka på kryssning. 
Visst, jag kan åka nu om jag vill. Men i nyktert tillstånd. 
Men skulle inte utsätta mig för det när man inte vet när lillplutten vill komma ut. 
Och de skulle inte vara nån höjdare om vattnet skulle gå på kryssningen ? ;P
Håller mig borta från havet ett tag.


En gammal kryssningsbild från 28:e September 2008

2009-04-23 @ 17:27:28 Allmänt Permalink


Åsikter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0