25 April.

Sitter nu ute i solen med min laptop, har just ätit ett mellanmål :)

Så himla fint väder det är idag. Nu känns det att sommaren verkligen är påväg! Hur skönt som helst. 
Idag har bäbsien hållt på att röra sig hela dagen. 
Tror nästan att h*n har vänt sig och lagt sig med huvudet neråt nu. Kankse därför jag hade så ont i morse.. 
Känner fötterna vid magsäcken ungefär och lite mindre rörelser där nere. Lillen kanske är redo för att komma ut och möta omärlden snart?! 
Mysigt isåfall. Fast ett litet tag till får h*n stanna där inne tycker jag! =) 

Nu ska jag sola en massa till! 

2009-04-25 @ 15:00:23 Allmänt Permalink


Åsikter
Postat av: Malin´s Humorblogg

Nemen älskade! Taack! Du är vacker!

2009-04-25 @ 19:18:23
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: Lotta

Ja visst är det härligt, underbart och fantastiskt att våren är på väg att blomma ut i sommar.

Satt ju ute med lappisen igår, men vill ju liksom inte gå in.

Hur länge ska bebis vara kvar inne i magen?

Kram

2009-04-25 @ 19:30:00
URL: http://steinsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0