3 April.

Godmorgon! 
Haha de börjar bli till en vana att printa ner ett inlägg på morgonen. Måste sluta med detta. Kommer ju bli bloggberoende inom en snar framtid annars. Bad, very bad Tess! Eller är jag kankse redan en bloggslav? Jag själv röstar nej på den frågan :) 
Idag ska jag besöka min BM. har inte träffat henne förut, så det ska faktiskt bli kul. Om exakt 2 timmar ska jag vara där. 
Har en del att stå i fram tills dess, om man säger så.

nej ska fortsätta äta min fullkorns-smörgås och dricka min kop kaffe.

Bye bye for a while.  
2009-04-03 @ 08:30:52 Allmänt Permalink


Åsikter
Postat av: Malin´s Humorblogg

Jag träffade din bror på krogen idag! Han kallar mig fortfarande för Madde! Arg blick

2009-04-04 @ 04:36:12
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: SOFIE

Hej! Vad roligt att du gillade min blogg!! :-) Nu blev jag glad!!! Monster kuddarna kommer från MONKI och kostar100kr styck!! :-D Finns i massa olika färger... Kraaaaaaaaam

2009-04-04 @ 09:16:41
URL: http://litendelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0