9 April.

Jag har lite smått panik nu. Eftersom att M sa att de fanns massa bäbiskläder som jag skulle få så har jag inte köpt sådär jätte mycke saker. 
MEN när vi kollade idag och jag tog de jag ville ha så fanns de nästan ingenting. Så nu sitter med typ nada kläder till bäbisen. (pappan till min lilla bäbis köper ju inte ett skit så man får ju ta tag i allt själv) .. IDIOT!!!
 
Asså jag har ju en del, men inte mycke alls. Nu är M snäll så jag ska få beställa massa massa kläder på hennes Ellos konto :) Så jag slipper skaffa ett eget. Så de lööser sig! 
Sen så plockade jag på mig massa söta filtar och lakan som jag ska ha till min plutt ! : )

Jag har alltid sagt de att Allting löser sig, så har jag alltid resonerat. 
Och titta, de gör det ju med! Plus att jag får ju hem mina saker i nästa vecka redan till bäbisen ALLT som jag ska beställa nu! :) 
Oj oj oj!!!  =D 
Hahahaaaa. jag är såå lycklig nu! :) 

Ska snart äta pizza med tonfisk :) MUUUMS !!! 
2009-04-09 @ 18:18:06 Allmänt Permalink


Åsikter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0