9 April.

Grattis Färjestad till SM-guldet! 
Kollade på matchen igår på kanal 5. Och helvete va spännande det var! 

Sitter här med min kaffekopp. Är så sjukt glad att jag kan dricka kaffe igen :) 
För de finns väl inget godare än en kopp kaffe på morgonen? Nackdelen är väl den att bäbisen utövar cirkus konster i min mage efter nån timme. Men de kan jag ta! = ) Rätt så mysigt tycker jag. 

Nu ska jag göra mig i ordning och snart hoppa in i bilen. Får ju finbesök idag :) 
Min bror kommer nämnligen.
Jag har bestämt att vi ska sminka oss till Påsk kärringar :) 
.. ja jag vet att jag snart är 22 år, meen så länge man har kul så kan man göra vad man vill. Och jag kommer alltid gilla att se ut som en Påsk kärring under påsken. 
Så det så! :) 







Puss och Kram 

2009-04-09 @ 07:43:05 Allmänt Permalink


Åsikter
Postat av: Malin´s Humorblogg

Ojoj, passa dig för coca cola och kaffe Tessan, inte bra för barnet med koffein!

2009-04-09 @ 15:24:14
URL: http://deafeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0