17 April.

Checklista:

* Ringt försäkringskassan
* Ringt om mina räkningar
* Ringt adressändring
* Ringt barnmorskan
* Ringt mina bröder

ALLT de har jag fått gjort idag. Är man duktig eller? =)
För övrigt så hade jag fått en räkningsfan på 700:- som jag vägra betala för att dom är dumma i huvet på dedär jävla företaget Komplett.se
Så för ett par veckor sedan så skickade jag ett mail till dom och förklarade hur allting låg till och varför jag vägrade betala och påpekade att det va deras fel alltihopa. Men inte hörde dom av sig fast jag skrev fint att jag va tacksam för svar.. Så idag när jag ringde Kopmplett så hade dom så snällt ändrat och tagit bort räkningen..
Det va snällt, men de va väldigt idiotiskt att dom inte ens kunde höra av sig och tala om!! 
GALEN!! 


Grattis till min mormor på 81 årsdagen <3
2009-04-17 @ 18:36:35 Allmänt Permalink


Åsikter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0