2 April.


Jag måste erkänna, jag har gått och blivit otroligt kär...
Ja, i ett linne.
Not without my starbucks
Så jävla snyggt, jag vill ha ett sånthär. De va inte alls dyrt heller.
Hittade det på en tjejs blogg. Hon ritar trycken själv. Så otroligt duktig.
Jag vill haa.. När jag vill ha något blir jag som ett litet barn.
Ja, jag kommer gå och vara skitsur idag för att min ekonomi inte vill att jag ska köpa  just nu. SUCK !!!
Men, jag är hel såld på detta linne, så jävla grymt. Skulle vara coolt som fan att bära i sommar!!
(klicka på bilden för att komma till hennes linnen)

Kolla in skönheten visst är den väl snygg?! :) 


2009-04-02 @ 10:57:37 Allmänt Permalink


Åsikter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0