8 April.

Godmorrn på er!
Igår var det en härlig dag.
Solen sken och jag bara sola sola och sola :D Så nu har jag massa fräknar i hela ansiktet.. Hm. Har aldrig gillat mina fräknar, men i år ser jag det ur ett annat perspektiv känns det som.
För man ser FRÄSCH ut med fräknar :) Ja, de tycker jag sen får ni ju tycka som ni vill :P
Fick dessutom reda på att min vän Ali fick en son den 1 April. Hur söt som helst var han. Grattis Grattis :)
Han ska heta Adam, hur sött som helst. Hoppas på att få träffa gobiten i sommar :) han skulle komma o hälsa på då sa han.

Jag hade ju faktiskt Adam på min namnlista om jag skulle få en son. Men nu får jag stryka det helt enkelt :)
Det är verkligen inte lätt med namn, finns ju hur många somhelst att välja mellan. Så ska ju barnet heta så hela livet så de måste ju vara ett bra namn. Hulaigen.
Tjejnamnet är ju så gott som spikat för min del. Men pojknamnet är de värre med.

Idag ringde min bror och sa att han hade köpt en bil. Grattis ;)
Och i samma sekund han sa de så bara löös de upp en lampa i mitt huvud.
Han, ja min underbara, söta, älskade lillebror ska få följa med mig till Ikea och shoppa med sin snälla underbara storasyster. (fast han vet ingening själv än) mohaha..  
Då kankse jag bjuder på en varmkorv eller två :D  





Puss Tess ♥

2009-04-08 @ 09:58:56 Allmänt Permalink


Åsikter
Postat av: tano

TVÅ BARA:O TOKIG? minst 5 st:O :D

2009-04-09 @ 19:44:22
URL: http://andreastano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0