25 April.

Hm...
Klockan är strax 07 denna lördag morgon. Yes, förstår fan inte varför jag ska vakna så fruktansvärt tidigt jämt och ständigt. Och alltid samma tid dessutom. Vid just 05 tiden..
Fast just idag vaknade jag utav nå så fruktansvärd värk, ungefär som mensvärk fast 100 ggr värre.
Trodde jag skulle spy för de gjorde så ont.. Måste vara graviditeten.. Någon som vet va de kan bero på?
Efter en sån otrolig smärta så är de faktist väldigt svårt att somna om. Har lite ont fortfarande, de kommer och går typ.

Igår var det en trevlig dag. va till Norrköping. Jag hade kankse skrivit nått annat köping i tidigare inlägget.. Men Norrköping ska det vara.
Åkte igenom just Köping då kom jag och tänka på att där spelades ju En annan del av Köping in.
Som förövrigt va ett givande program.
Men vi hade otroligt trevligt igår. Påvägen hem så stannade vi vid en rastplats med sjöutsikt och jätte härligt väder, ja de va säkert 20 grader varmt + solen på de! Sommarkänsla eller vadå? :)
Åkte förbi en liten by/samhälle som hette ÄS också.
De tyckte jag va väldigt lustigt så jag skratta åt de i säkert 10 minuter och M tyckte väl tillslut att jag va dum i huvet ;)
ÄÄÄÄS, som = rumpa... För den som inte förstod..

Fann rätt så mycket ögongodis efter vägen dessutom! ;)
Ja, i dom där trakterna verkar de finnas en hel del snyggt att se på..
Men som jag alltid har sagt (eller ja de senaste halvåret o lite innan till och med) ; Nästan alla karlar är av samma skrot och korn.
Fyfan, dom man till och med MINST anar att dom skulle kunna göra nå ont för världen är dom största idioterna.
Så är det faktiskt. ´i de lugnaste vattnet simmar dom fulaste fiskarna....´ Stämmer jävligt bra!
Nej usch vad jag är less på karlar, ja kalla mig bitterfitta om ni vill, men detta är bara dagens sanning ; en kvinna reder sig bäst själv !!
Nu är de ju inte bara karlar som beter sig som svin, finns en hel del tjejer också de ska man inte sticka under stolen med..
Och jag drar inte alla över en kant, men jag säger dom flesta är av samma skrot och korn och lika dumma i huvet!

Oj va otrevligt de vart på slutet .. Sorry, men var bara tvungen att klaga lite : )
Ska fortsätta dricka min oboy och läsa mina 28 bloggar...




★Puss&Kram Tess ★
2009-04-25 @ 07:05:57 Allmänt Permalink


Åsikter
Postat av: Malin´s Humorblogg

Naaw tack! :D

2009-04-25 @ 11:31:14
URL: http://deafeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0