26 April.

Lillplutten börjar ta bamse-stor plats i magen nu :) 
Kan knappt sitta ned ordentligt utan att jag känner bäbisen ta emot, o ja, hela magen tar emot. 
Men det får vara så, jag är bara lycklig att h*n är där inne och ger mig glädje varje dag jag känner att h*n rör sig ch sparkar.
Då mår jag bra, otroligt bra.

Ska se på min bror Andreas på tv ikväll på kanal 6. Klockan 22.30. i tvprogrammet Herre på täppan. 
Hoppas att han vinner alltihop.  Heja heja heja! =D 




PUSS





Jag hoppades att jag aldrig skulle behöva läsa dom där orden.. 
Allting bara rasade inom mig. 
Visst, de skulle aldrig bli så som jag hoppats eller tänkt. Så mycket vet jag också. 
Men varför? Varför just nu? Jag var absolut inte redo att höra dedär nu...
Varje morgon är de just de jag tänker på och saknar, det går inte en endaste dag urtan mina tankar ..

2009-04-26 @ 21:04:45 Allmänt Permalink


Åsikter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0