28 April.

Jahapp då har jag precis ätit. Att äta mat nu för tiden när man heter tess och är gravid är inte de lättaste ska jag tala om för er! Magen tar emot när jag ska lut amig över tallriken och ta en tugga. Vilket resulterar i att jag känner mig supermätt innan jag ens tagit tre tuggor.
Så jag orkade inte sitta så, satte tallriken på magen istället och åt så, de gick prima :) Ska göra så i f ortsättningen så kankse jag orkar äta liiite mera iallafall. Smart jag är. 

Det va som en tung sten släppte från mitt hjärta idag. 
Har mått otroligt dåligt nu i nästan två dagar.. På grund av ett skämt.. Inte kul. 
Men nu mår jag bra <3
2009-04-28 @ 21:00:11 Allmänt Permalink


Åsikter
Postat av: Mindy

Grattis till bebben i magen..hur långt gången är du? så skoj :)

2009-04-29 @ 12:56:26
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0