BB

Okej, jag har inte gjort något av mina måsten idag ... Bara legat på soffan. Jävla latgris jag är! 
Jag erkänner.
Men nu är de så att jag är inlåst i mitt eget hem.. Våran dörr är lite egen.. Ser ut som en vanlig ytterdörr o så MEN den kan bli jätte trög att låsa o låsa upp. Vilket den har blivit nu. . Så när jag skulle duscha (för att sedan kankse gööra mina ärenden utanför dörren) så kanjag nu inte låsa upp dörren. Så bra ! Så nu kan jag ha mitt eget Big Brother här hemma :) Sjunga, dansa naken och låssas att de är kameror överallt :) Hur soft som helst ju!!  :D  

Undra om de va mening, jag är en sån där rätt så skrockfull männiksa, så OM jag nu skulle mot all förmodan få upp dörren med massa svett o onda handleder efteråt så skulle jag väl bli påkörd eller nått annat hemskt..(bor ju faktiskt i södertälje) De är inte mening att jag ska gå ut idag.. 

Ska ligga här o kolla på mitt One tree hill och snyfta. 
Sen kommer R hem nånngång och kommer förhoppnngsvis in genom dörren . Så ska han köpa hem hamburgare :) 

Ikväll ska de ätas flott ! Göttans ! 

2009-02-05 @ 14:13:26 Allmänt Permalink


Åsikter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0