En ny dag

Igår va jag bara hemma o dega i soffan framför msn hela dagen med Maria.
För närklockan va kankse 20 så komenterade hon att vi fan hade sutti på msn o prata hela dagen ( och emmelanåt ringt varandra) .. Är man beroende av varandra så är man! 
Somnade huxflux som vanligt med alla kläder på i sängen, PÅ täcket.. Alltind lyckas jag. Så hittar R mig alltid o väcker mig så jag får klä av mig o sova ordentligt.

Vaknade klockan 05 i morse, kul va ? :) R gick til jobbet och jag vart så jädra hungrig! Ja då va de bara att kliva upp! Kollade nyheterna o sen lag mig i sängen med min älskade laptop. Och här ligger jag än.. Jag känner mig arbetslös. Fast jag inte är det. En rätt så jobbig känsla..

Näfan, undra om man ska äta frulle igen?
Och sen se vad denna dag har att erbjuda mer än att jag ska skriva en ; Att göra lista.
 För dom närmaste veckorna!


Hejdååååa! 
2009-02-05 @ 07:48:41 Allmänt Permalink


Åsikter
Postat av: Antonija

Heej! Jättefin blogg! Kika in hos mej, vett ja! Lämna gärna en kommentar! Kram <33

2009-02-05 @ 09:06:49
URL: http://antonijapets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0