En smart tanke!

Nu dom senatse två dagarna, omman räknar med denna så har lillplutten där inne sparkat o rört sig så mycke och jag känner det hela tiden. Undra om h*n mår bra , är de normalt att den ska sparka typ 24/7 ? ! 

Undra vad min meningmed livet är ? 
Jag jar tänkt på de i några veckor nu, men inte kommit fram till något vettigt! 
Kankse att bli en superduper bra mamma som älskar sitt barnöver allt annat. Som ger sitt barn all kärlek i hela världen! Ja för de kommer jag ju självklart göra. Mitt lilla kärleksbarn är mitt allt. Ja jag kan faktiskt säga ÄR  för nu känns de som att deär ett barn på rikitgt i min mage, som bara väntar på att få komma ut och omfamnas av mig  :) 
Allting känns så verkligt! :) 
Underbart otroligt jädra mysigt! 
De kankse är min stora mening med livet ? :D 

Min kompis Simon sa en smart, otroligt smart sak idag, vi pratade om hur man kan bo o leva typ. Och att Andersberg va ett bra ställe nära stan och inte så dyrt heller. 

Så sa han : 
Tänka dyrt men leva fattigt. eller nå i den stilen.

SUPERBRA. Man kan licm tänka att man (om man nu har körkort) att man har värsta Hummern mnan kör omkring i , fast i själva värket så är de en liten skruttig rostig gammal volvo. SÅÅ smart ! 
Så ska jag tänka hädanefter ! :) 
tror livet kan bli lite lyxigare då, utan massa onödiga utgifter och pengar man sbolut inte har. SÅ SMART !! 
Bara att man måste vara rik på fantasier, men de är vi väl alla? Eller hur ? :)  
2009-02-18 @ 10:30:09 Allmänt Permalink


Åsikter
Postat av: Malin´s Humorblogg

Oj, du har verkligen något pågång ser jag ;)



Hahah, tidningen: vår nya bebis ;P

2009-02-18 @ 10:48:02
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: Malin´s Humorblogg

Hahaha, gullpucko!

2009-02-18 @ 11:07:33
URL: http://deafeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0