Godmorgon..

Japp. Alla min dagar nu för tiden är ju sådär SUPERBRA. Sådär som man vill att varje dag ska börja. 
Knappast...
Vakna av R:s väckarklocka strax innan 06. Sen så hör jag bara ett ´hejdå´och en smäll i dörren. Så sen va de ju superenkelt att somna om. Eller hur ? 
Idag ska jag packa en liten väska och sätta mig på tåget in till stockholm. Sen sätta mig på en buss till Gävle. 
Hälsa på min älskade Maria och bara vara ett par dagar. Pallar inte med någonting mer annars. Ska dessutom passa på att kolla hur lägenheterna ser ut som jag har sökt. 
Toppen! 

Önskar att allting såg annorlunda ut, men man kan inte alltid få som man vill. 
2009-02-20 @ 07:38:39 Allmänt Permalink


Åsikter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0