In i dimman.

Jag vill bara säga att den här dagen har varit helt sjuk..
Känns som att jag glidit igenom den i en fet dimma och allt är sätt suddigt, även nu. 
Har så himla mycket att tänka på just nu, därför min sömn inte är den bästa kan jag tro. 
Men jag försöker att blicka framåt. Man ska sattsa och tro, de är bara då man kan vinna. 

Men det värsta som finns är när någon man tycker mycket om ljuger för en för att ge en skuldkänslor.. Men när man kommer på den personen så blir de bara värre. Man blir så fruktansvärt sårad.

Förstår inte hur du kan bete dig såhär...

Nej nu ska jag dricka Oboy och bara glömma allt för ett tag, om bara för en minut.
2009-02-07 @ 21:14:23 Allmänt Permalink


Åsikter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0