Jag skiter it .

Ja, nu ska jag snart kolla på Onte tree hill och snyfta en skvätt !
Jag blir alltid så tagen av dedär jädra programmet.  I vissa saker i de så känner man igen sig eller kankse önskar att man själv hade det så .. 
Så då brukar jag bli lite mupp för en stund.
Ska dessutom dricka cola och äta massvis med chips, för jag skiter it om jag går upp nått gram. Ska passa på nu medans man endå sväller för bäbisen är där inne. Plus att h*n vill säkert ha lite gott med :P ja vi kan ju säga så iaf!  





Sourcream and union är kanske dom godaste chipsen ! Har haft den där chipspåsen i skåpet länge nu! 
Har ätit lite vardag! Sparsam!



Tror fan de va som jag skrev tidigare.. R rymde från mig för jag va så otrevlig och tråkig idag..

2009-02-02 @ 15:40:17 Allmänt Permalink


Åsikter
Postat av: Malin´s Humorblogg

Hahaha det var Mackan :P

2009-02-02 @ 17:31:00
URL: http://deafeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0