Life is a bitch, just live with it!

Nu har jag redan tagit nya tag. 
Man kan inte deppa i all evighet eller hur ? ! 
vad är de som blir bättre då? ... Nej precis, ingenting!! =D 
Så nu har jag redan ringt på ett jobb i Stigslund! Jag är superduktig!!! Han bad mig skicka en presentation av mig själv och mina referenser osv. 
Så nu skrev jag ihop en sån. Och skickade den först till jens! Han är bra på såntdär med superbra-a CV:s. 
Så nu håller han på att ändrar lite så den ska bli bättre. Spännande att se resultatet sen. 
Ska oxå ut på en hejdundrande promenad idag. Ska till barnmorskan och lämna remissen jag fick ifrån förlossningsavdelningen på karolinska sjukuset i solna. För jag ska på återbesök o sådär. Så vad passar bättre än en promenad ? ! :) 

Nu har jag deppat klart för idag, men de är fortfarande EN sak som stör mig. Men de är småsaker.. Så shit i de. 
Life is a bitch anyway! :) 

Tack Jens för hjälp :)   



2009-02-19 @ 10:27:19 Allmänt Permalink


Åsikter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0