Mitt lyckopiller i tillvaron.


Ja de är väl endå R det. 
Han har ju hållt sig borta idag som ni vet .. O jag har vart på skithumör. Skrek i telefonen till brorsan (vilket jag ångrade i samma sekund som jag lag på) ..
Men när R kom hem o börja skoja o skämta tyckte jag först de inte va kul men sen vart jag på bättre o bättre humör.
Så nu är jag nästan glad igen! :) 
Härligt ! ! Han ska handla mjölkchoklad till mig påvägen hem. Är sjukt sugen på det!! 

Så ska vi säkerligen göra varm O´boy o smörgås ikväll! 

Mysigt! 
2009-02-02 @ 19:03:41 Allmänt Permalink


Åsikter
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

SVAR;

Åh! :]

Tack <3

2009-02-02 @ 19:31:39
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0