Surkärring!


Dagen började ju sådär superbra som man vill att ALLA dagar ska göra.. Eller inte va ! 
Lyckades somna ett tag efter att R hade klivit upp. Men då ringer chefen och vill ge mig en tid i morgon. Självklart ! Man tackar inte nej till jobb inte.

Har ju tvättstuga idag, den är säkert klar men jag orkar inte bry mig så jävla mycke om de just nu. 
För de första så fick jag inte igång tvätt maskinerna så jag va tvungen att gå hem igen (typ två meter) o hämta R som skulle hjälpa.. Så säger han : vet du va dedär är för knapp ? Så drar han ut nån röd knapp. Aah då räd e nån dum jävel som har tryckt in nån nödstorsknapp. Idioter! Klart att inte jag fattade de ! 
Och SEN får jag papper från försäkringskassan o dom skulle jag ju bara vilja SPY på!
PLUS att jag fått en räkning till på 250 kr! JAG BLIR GALEN.. 
OCH mitt internet suger balle just ju.
Jag har varit otrevlig hela förmiddagen.
Men de får jag va. 

Nu har R rymt.


R: Vad ska du hitta på idag  ? 
Jag: Jag ska snart till tvättstugan IGEN och sen ska jag dö! Du då? 
R: hmm.. nja jag tänkte åka hem till mamma ett tag ... 
Jag: aah gör de jag tycker synd om dig som ska stå ut med mig hela dagen
R: nej men sluta nu... 




Jag vet att han inte mena att jag skulle sluta. Utan han tänkte säkert: 
aah gud va skönt att slippa dig din surkärring! :P 

2009-02-02 @ 13:00:32 Allmänt Permalink


Åsikter
Postat av: Amanda

Jag älskar the L word. ladda hem och kolla på det då ? :P

2009-02-02 @ 14:02:09
URL: http://youpushedmeaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0