This day


Okej okej , godmorgon..
Något jag hatar är att sova själv i sängen, förr tyckte jag de bara va skönt för att man får mer plats för sig själv, lite ego jag vet! 
Men nu känns  de bara toomt. För R lyckas nästan JÄMT somna på soffan. Sen blir han kvar där tills han vaknar på morognen och ska till jobbet. Så ingen kroppsvärme här int! 

Idag består den 18 februari av massa häng i tvättstugan, sen så kommer de nån tjej o kollar på lägenheten, så kankse ska städa upp lite här? ...
Sen va de inte så mycke mera. Joo, ringa min chef också. 


Min bror ska åka till spanien snart. Idag eller i morgon. Hoppas hoppas att han får de bra där :) 
 PUSSS !!!!!!
2009-02-18 @ 09:10:55 Allmänt Permalink


Åsikter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0