Tidig morgon

Sitter här hemma i tystnaden och mörkret med en ost smörgås. . 
Har sovit 1,5 timme inatt.. Kunde verkligen inte somna. 
Tror de har hänt för mycke saker idag.. Eller vissa saker ..  
Då blir jag sådär, totalt sömnlös.

Har bara legat och funderat.. 
Funderat på massa bäbis namn. Men bara killnamn då, för tjejnamnet har jag ju redan :) 

Hela nästa vecka är helt uppbokad. Känns otroligt skönt. 
Måndag jobb. 
Tisdag hem till mormor :)
Onsdag hem till pappas lya o sova. 
Torsdag till gävle, fika med madde klockan 11.00 (frukost) 
Sen resterande tors-sön hoppas jag på att stanna kvar i gävle för en stund. För att sedan på söndag kväll återvända till S-tälje...

Nej nu blir de hårtvätt o massvis med makeup så man ser någorlunda pigg ut idag på jobbet. 

Hejdåå
2009-02-07 @ 05:43:57 Allmänt Permalink


Åsikter
Postat av: Lina

du är utmanad i min blogg

2009-02-07 @ 15:48:36
URL: http://flasarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0