6 Februari.

Godmorgon!
Idag är det en ny dag, förhoppningsvis inga nya bekymmer :)
Om mindre än en vecka beger jag mig till pappa i Märsta och ska sova över där en natt för att sedan dagen efter åka till Gävle. Min älskade stad!! 

När jag tänker på allting i helhet som kommer ske så känns det bra. Men när jag tänker på alla små detaljer som ska klaffa här och där så känns de som rena helvetet.. Men man ska inte vara så negativ för; allting löser sig tillslut. 
Även fast de kan ta tid.


Undra vad som händer om man gör saker man igentligen inte vågar, jag vill igentligen bara skrika: STANNA LÄMNA MIG INTE ... STANNA HÄR MED MIG! För jag .... 


2009-02-06 @ 09:55:40 Allmänt Permalink


Åsikter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0