YES !



TV:N FUNGERAR !! Nu blir de Greys om en timme! Soft som faan!
Jag är överlycklig! Min favorit är ju självklart  Dr. Derek Shepherd ;) 
Vem vill lixom inte bli omhändertagen utav denna man när man kommer till sjukan ?!


Nu har älsklingen åkt igen, va bara hem och duscha o pussa en massa på mig. 
Så nu skulle han iväg o äta mat med sina vänner. Så han ska handla hem mat till mig. Vi kankse ska på bio i helgen :) Får se hur de blir! 

Den 3:e mars går flyttlasset to Gefle! Tycker ni ALLA ska hålla tummar och tår för att jag  ska få lägenheten, seså håll nu :D 

Ska nu äta upp älsklingens SISTA Ballerina kaka.. Han kan inte bli arg på mig endå så :) 



Puss



2009-02-18 @ 20:17:13 Allmänt Permalink


Åsikter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0