Hej på er.

Nyss hemkommen från jobb. 
Älsk skjutsade mig i morse (så snällt) började kvart över 7 så de va ruskit snällt! :) 
Alla bara frågar hur d eär med mig o bebisen. Ja de börjar kännas som att bebisen o jag är ett lixom :) 

Va ju hos marnmorskan igår. Jag hade gått upp 4 kg. Känns som mer, men rätt skönt att bara ha gått upp de. på (bara) ? en månad. Aja : ) Ska de vara så ska det! 
Lyssnade öven på lillbäbiskens hjärtljud. Gud va dom slog fort!! Ca 150 hjärtslag i minuten. Så rörde den på sig en heeel del med just då, så de fick man höra med iden där apparaten. Otroligt livlig är den annars med =)

Hyrde film igår efter jobbet och handlade , så vart de mys med min älsk i soffan hela kvällen. 
Tills jag som vanligt somnar o går o lägger mig i sängen. Haha , så rolig e jag.. Jämt dessutom!

 Vill att jackan ska komma, kan inte ha  min längre. Kan inte stänga ordentligt !! Tror den kommer i morgon :) 

Hejsålänge!
2009-01-28 @ 14:58:28 Allmänt Permalink


Åsikter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0