Update 26/1

Hesan igen. 
Nu är jag klar i tvättstugan. Helt slut i hela kroppen, huvudet värker och kroppen skriker att jag ska både äta någonting och ta en dusch.. Men jag lyckades fastna i soffan. Och precis som för nån timme sen skulle jag ha duschat, men då kom tvätt och telefon samtal ivägen.. 

I morgon ska vi till våran barnmorska. Lyssna på lite hjärtljud o mäta magen o sådär. Mysigt! =)

Vill att min älskling ska komma hem nu, så jag får pussas o mysa lite.
Men han ska bada och relaxa innan. Seeeen kommer han hem. 
I morgon får jag min efterlängtade lön. Känns underbart. Har till och med pengar kvar från förra lönen... Otroligt :)
Ska betalas en massa jävla räkningar i morgon med. Inte alls lika roligt som att göra sig av med dom på kläder, smink o annat vettigt.. Hmm vettigt ? 

NU ska jag hoppa in i en varm dusch. 

Tjingpling!  
2009-01-26 @ 16:38:01 Allmänt Permalink


Åsikter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0