26 Mars.

Hejsan :) 
Nu är jag tillbaka hemma hos M
Va en stressig morgon igår. Hann inte äta frukost, så när jag kom in till Gävle så va de 4 min innan mitt tåg gick..
Och med min mage (som har blivit rätt stor nu) så va de hur jobbigt som helst att snabba på!
Men de gick och när jag satt mig på tåget så tog de ca 30 sek så åkte de. Snacka om tur!
Kunde lika gärna ha missat de. 

Satt på altanen i solen halva eftermiddagen igår, drack två koppar kaffe med. Underbart när man kan avnjuta lite kaffe sådär i solen!
Va sedan på promenad. Vilket jag kände att jag absolut inte skulle gett mig ut på. Fy vad ont jag fick.

Idag mina friends så vaknade jag 05.30. Kikade in på Ikea.se och där fastnade jag. 
Hittade en MASSA jag ska köpa till jag flyttar. Vet preciiis hur jag ska inreda. Speciellt i köket :) 



Idag får jag reda på en sak :D
2009-03-26 @ 08:05:54 Allmänt Permalink


Åsikter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0