27 Mars.

Ikväll blir de tacos. Det va jätte länge sen jag åt det. Säkert 2 månader sen iallafall. 
Alla olika smaker som blandas, ja de är svingott !! 
Har just gjort klart alla grönsaker och såser. Nu väntar jag bara på att M ska bli klar, och hungrig. 
Jag kan erkänna att jag har bara ätit frukost idag och en ost smörgås nu på eftermiddagen (plus en massa godis såklart). 
Enbart för att jag ska ha plats för tacosen. 
För om jag äter frukost och lunch så får jag knappt i mig någon middag. 
Det börjar bli trångt i magen nu kan jag säga. Så idag har jag hoppat över lunchen med flit. 

Ha en underbar fredagkväll mina läsare :) 
2009-03-27 @ 17:34:56 Allmänt Permalink


Åsikter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0