27 Mars.

Hej mina underbara läsare :) 
Nu är det bara  jag och natten.. När man tittar ut igenom fönstret så ser man bara svart. 
Inte en enda lampa så långt mitt öga kan nå. 
Rätt så fridfullt, men endå så skrämmande. Jag är mörkrädd, otroligt mörkrädd. 
Snart 22 bast, och har helst en lampa tänd om natten. De gillas starkt!

Det känns bra, för 2 timmar och 18 minuter sen så rullade det in kulor på kontot. 
Fast det inte vart så mycke denna månad så är jag nöjd endå, helnöjd. 
Onödigt att klaga när man kan dra till ett smile på läpparna istället.

Nu ska jag slänga på någon rulle, sen försöka få mina ögon att blunda en stund, ett par timmar till iallafall. 
2009-03-27 @ 02:23:40 Allmänt Permalink


Åsikter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0