29 Mars.

SItter och kikar på Ikeas hemsida. 
Har hittat massa saker jag ska köpa till lägenheten, och då menar jag massor.
Vet redan hur jag ska inreda hela köket. 
Måste bara sätta igång sen att måla lite grejer, eller jag får fjäska för nån som vill måla, eftersom att jag inte får göra de själv.. Farligt att andas in målarfärgen.. 




Har saker till min lilla plutt också :
 

*
Spjälsäng.
*Spjälsängsskydd
*Madrass.
*En skitsöt nattlampa Bäddsett (massa olika) 
*En skitsöt handduk som ser ut lite som en groda. 
*En mobil, gosedjur och speldosa.


Ja de va lite iaf..
Om vi ska skriva min lista till lägenheten kan vi hålla på tills i morgon.
Vet än inte hur jag ska inreda i vardagsrummet än. . Men de löser sig! 
M ska komma hem till mig först för då ska vi åka til Ikea, och då har jag hunnit planera hur jag vill ha det i mitt vardagsrum.  

Nu är de inte långt kvar tills jag flyttar, sen är de bara ett par veckor kvar tills bäbisen kommer.
Mycke kommer hända på kort tid.

Mysigt!
2009-03-29 @ 11:50:23 Allmänt Permalink


Åsikter
Postat av: Mamma Melissa

Ja, både flytt och bebis... det blir en del att stå i... jag håller alla mina tummar och tår för er, så att det kommer att gå bra!:.))



Tack för din kommentar också!:.))

2009-03-29 @ 21:09:41
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0