30 Mars.

Sitter och lyssnar på lite grekisk musik.
Rätt najs ! Gillar den musiken starkt.
Vart inga kläder uthämtade, avin hade inte kommit.. Men nu har jag fått ett SMS om att paketet ligger där och väntar på mig.
Så i morgon ska jag ner på Ica och hämta :D SKoj!! Sen så fick jag mina lönespecifiktaioner idag med som jag ringde om. Så nu blir dom inskickade till hyresvärden med. Så hoppas vi att allting går vägen!.

Sitter nu vid den varma brasan och dricker en varm kopp te och ska snart göra en toast smörgås :) Muums!

Goodbye for a while !
2009-03-30 @ 14:22:14 Allmänt Permalink


Åsikter
Postat av: Maria

Det ska bli mysigt i sommar när vi ska åka till din mamma i några dagar :D

2009-03-30 @ 15:50:21
Postat av: Tess

ja, supermysigt gumman!! :)

2009-03-30 @ 17:17:31
URL: http://tessupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0