30 Mars.

Ibland så tror man att allting ska gå så himla bra, man ser så possitivt på allting. 
Sen bara så rasar allt. Och tänker att ingenting kommer att fungera längre när man är själv. Samtidigt som man bara vill kräkas på människan man delar sin vardag tillsammans med.
MEN så fel man kan ha när man tror att man inte klarar sig själv, jag vet att jag kommer att klara mig så mycke bättre själv.  
Det är ju så, man lär inte känna personen förän man bor tillsammans med den. 
Jag stod ut två månader... Inget mer. 
De säger väl endå en hel del? 
Herregud, jag är så fruktansvärt irriterad på den människan. Får se vilket helvete han ska ställa till med sen då. den som leve får se. 
Om han ens kommer att bry sig alls? Som sagt, de visar sig..
Ifall han ska bete sig såhär så ser de inte så lovande ut någonting. Kankse lika bra...


Jag vet att jag kommer att klara mig, och det är det enda som räknas. 
 

:) 


2009-03-30 @ 20:44:32 Allmänt Permalink


Åsikter
Postat av: Maria

Klart att du kommer klara dig utan den dära IDIOTEN !!! Hade jag vart dig hade jag Hoppats på att han itne skullle bry sig så du slapp se och höra människan ! Puss Puss

2009-03-30 @ 23:06:21
Postat av: Tess

ja de är så jag hoppas de nästan.. han ställer till mer besvär än nytta!!

2009-03-30 @ 23:43:54
URL: http://tessupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0