31 Mars.

Hejsan svejsan allihopa! 
Denna dag har jag mått bra, kan de vara pga sakerna jag fick hem idag ? :) Och telefonen som kommer i brevlådan om några dagar? Ja de kan bara vara det. Va ska det annars vara ? :) hahaaa.. 
Jo de kan vara en sak till, fick ett sött godnatt sms igår. Och sånt sitter ju i rätt länge, och måste säga att jag sov himla bra inatt. Kankse just pga sms:et. Ja kankse :) 

Nej, nu ska jag sova snart har vart vaken hela dagen (vilket är otroligt ovanligt) Jag brukar alltid sova mellan ca 15-16 till 17-18.. Men ikke idag. 
Kommer sova som en nymatad bäbis inatt. haha!!! 

Typ exakt 30 dagar kvar tills flytt, hur jävla najs är inte de då?? :D





 ♥du är söt♥
2009-03-31 @ 21:59:04 Allmänt Permalink


Åsikter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0