Godmorrn på er!

Sitter nu på tåget till M. Ska bli skönt att komma bort en stund.
Fast inte från Gävle såklart. fast jag tror jag behöver komma bort från typ allting , bara för en stund. Koppla av riktigt ordentligt och tänka på annat..

Igår shoppade jag en del, de kändes skönt. Och nu mår jag bättre inom mig :) Haha , ja jag är knäpp. Men jag unnar mig saker ibland. Som tex igår handlade jag en del bara för att jag legat på sjukhus en vecka. Om man har nått att skylla på så går de lättare att shoppa! och man får inte lika dåligt samvete när kontot skriker ;) Hahah !! prova de ni vettja! 

Håller nu på att ladda ner nya MSN. Undra om den är bra ? 

Ha en bra dag i snökaoset! :D 
2009-03-10 @ 10:35:54 Allmänt Permalink


Åsikter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0