Mardrömmar.

När jag bråkar med någon eller någon som jag håller väldigt varmt om mitt hjärta så brukar jag ofta drömma mardrömmar på natten om just den personen. Och så vart de just inatt..
Allting var så otroligt äckligt verkligt.
I början av drömmen så var vi ett par, igen. Bara de sårar när man vaknar. . 
Men sen så vart allting bara ett helvete, allting vart kaos.
Precis som de känns nu. Kaos i min hjärna. Tankarna bara snurrar, får ingen ordning på dom riktigt.
Kan inte lägga saker och ting på plats. Enbart bara för de inte finns någon förklaring.

Tycker faktiskt denna låt passar väldigt bra just idag:
 
2009-03-14 @ 10:23:30 Allmänt Permalink


Åsikter
Postat av: Malin´s Humorblogg

Men lilla vännen då :(



Vad roligt att du tyckte om låten! :D

2009-03-14 @ 15:37:53
URL: http://deafeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0