tokeeeer.

Haha ja.. Vilken dag.
Bäbisen hade inte rört på sig sen igår, så hade jag så fruktansvärt ont i magen med dessutom.
Ringde barnmorskan, men hon hade inte tid förän den 3 April. Så jag fick åka till förlossningsavdelningen.
Väl där så lag jag mig på sjukhus sängen och barnmorskan började känna o klämma på magen DÅ MINSANN passar de att röra på sig, bråk unge ;)
Jag va så orolig att de hade hänt nå. Och den va still HELA vägen till sjukan med. Men där så passar de att visa att h*n finns ! Sött...
Fick även se min lilla plutt på UL. . Gud va stoooor h*n har blivit :) När jag va på ultra sist så va de i vecka 18.
Då fick hela kroppen plats på skärmen. Men nu va de bara huvet som fick plats :) H*n har växt på sig!
Påväg ner i hissen möter jag ett par som hade fått barn för 4 dagar sen. SÅ SÖT unge !! Så otroligt liten!
Då bara längtade jag tills en själv står i hissen med bäbisen påväg hem från BB.
MYSIGT !!!
2009-03-20 @ 17:01:22 Allmänt Permalink


Åsikter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0