18 Mars.

Idag vaknade jag faktiskt av att Jens ringde och väckte mig. 
Han startade min dag  idag kan man säga : ) 

Helgen va bra. 
Träffade en man som jag fick väldigt stor respekt för. Han arbetade nämnligen på Södermalm i Stockholm med flickor som har blivit våldtagna, farit illa av sina släktingar osv. . Han berättade dom hemskaste sakerna som man inte ens kan föreställa sig existerar i dagens samhälle. Helt sjukt.
Han om någon gör en bra sak för samhället!  
Sedan berättade han även att han tyckte att jag såg så kvinnlig ut med min gravidmage, och att jag va en av få som fick äran att bära på ett barn. Medans jag sa att jag själv tyckte jag såg ut som en tjock kossa. Men då fick jag nästan utskällning, haha!!

Mycke minnen har rivits upp denna helg med.
Fast de är sånt man får ta när man reser till platser där man har varit med sin hjärtevän!


2009-03-18 @ 14:04:13 Allmänt Permalink


Åsikter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0