13 Mars 2009

Idag vaknade jag klockan 05.00. det är ju jävla kul?
Kunde verkligen inte sova. Nu känns det att man är gravid.. Riktigt jobbigt vissa stunder.
Ont som in i helvete i min rygg, och magen värker för de växer.
Kankse inte så konstigt heller när man har en bäbis i magen som  väger omkring 1,1 kg och är 35 cm lång. Bigbaby nu kan man säga :)
De känns ju verkligen att de är ett litet liv i magen. 
Idag ska jag ge mig ut på en promenad trots min värk. Kan ju kankse bli lite bättre.
Ja man kan ju hoppas iallafall !!


















Idag fyller min älskade vän Mårten 23 år :) Grattiiiiis <3 
Har känt honom i hela 5 år idag faktiskt. träffade honom för första gången på hans 18år dag :)
Han är en underbar vän ! !











Puss Och kram mina små läsare ;)  

2009-03-13 @ 14:31:14 Allmänt Permalink


Åsikter
Postat av: Amanda

Jävlar, designen blev skit snygg. Har du gjort den själv ?

2009-03-13 @ 16:48:28
URL: http://youpushedmeaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0