Hojt !

Nu sitter jag här o mumsar godis :) 
Har kommit på mig själv att jag äter de varje dag nu för tiden =O Inte bra alls. 
Men jag ska endå passa på att njuta nu endå, för att de är nu man inte ska skämmas för att äta, man kommer endå bli tjockis snart inom en snar framtid! Tihi .

GUD va tråkigt de är att vara hemma själv . Både Maria & Robin jobbar ikväll. Så tråkigt! Men va gör man ? 

I morgon ska jag försöka stapla mig ner på stan. behöver införskaffa mig ny mascara, nagelack o massa sånt trams! 
fast ekonomin SKRIKER till mig at inte slösa en krona på onödia saker nu! 

Vecka 24+4.
2009-03-08 @ 17:43:29 Allmänt Permalink


Åsikter
Postat av: Maria

haha du har väl börjat med godis varje dag sen du kom hit :P haha .. för här är vi ju inte den nyttigaste familjen :S Men men gott är de och inte ska de sluta äta heller förns bäbisen är ute och promenaderna ÖVERALLT ska börja :D KOM HEM NU DÅ ! Jag blir galen av att vara själv :S Puss Puss :D

2009-03-09 @ 17:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0